Tuesday, April 19, 2011

hee !! photoscape , picnik and picasa !!

setelah sekian lame aku tak menjenguk blog aku nehh , tetibe hari ini aku ade mood plak nk tukar semuenye sekali . da macam aku tukar nehh last last aku puas hati laa sikedd dgn bende nehh almaklum laa kan aku bukan tahu sangat pasal blog nehh . okayy , lets focus on my title yaa ~

ketiga tiga software kt atas neh adelahh software yg aku selalu pakai untuk edit gambar aku or kawan kawan aku . recently , ramai yang tanye aku pakai software kann , so aku bagitahu laa nehh laa software yg aku selalu gune , honest laa kan aku selalu gune photoscape jee , hee , aku jarang gune picasa and picnik coz macam susa jee nk handle . wdpe susa kan diri kann . aku advise korang better gune photoscape or photobucket .

nak membebel hape lagyy aekk ;) okayy , nk bagi tahu satu dunie yg aku da SINGLE . Haiyaa , senang hati , huu

Okee , final exam da nk dekat nehh , tinggal berape hari jee lagyy , haiyaa , takutt seyh , pale aku un tengah kusut tp buat refreshment dengan godeh godeh blog aku nehh . wink wink *

okee laa . sekian coretan untuk hari ini and one more thing . nnt aku akan upload pixcha pixcha yg aku da edit kt sidebar aku okee , peace !!