Wednesday, April 20, 2011

http://matcuoi.com Hari ini Dalam Sejarah

Hyee . Selama Pagi kepada teman teman blogger sekalian . Hari ini macam tkd mood jee taww coz daripada semalam aku nk edit cursor aku tapy tk bolee bolee .

yeahh . bercerite pade hari ini . Pagi pagi lagi kawan aku dh bagi satu link untuk edit gambar . aku tk tao un . hee . jup jup aehh . aku nk copy paste jup daripade facebook . tunggu taww . www.picture2life.com .yahh ini die . Terime Kasih banyak banyak khas untuk CHIN SUN or NOR NAZURAH . wee ;* tapi aku tk reti gune . huu

Nk cerite pasal Final Exam laa . aku un Pening dengan final exam nehh . sem nehh macam terlalu pantas lak berlalu kenn . haiyaa . tk ready pape un seyh , aku da dedor sgt da . haiyaa ;)

Sekian laa untuk hari ini . nutink to share laa . huu . okee bubyee !!