Sunday, May 8, 2011

Yeahh ! new identity nehh , selepas mengedit dan teredit maka akhirnye jadik laa gambar madam butterfly nehh , Hii , aku tk tao laa kenape sekarang aku ter-obses Rama-Rama . jup jup bagi aku cerite mcum mane bende nehh bermule , Hihi

Alkisah bermule , adik aku suke sangat tengok bende bende terbang nehh , mcum pepatong laa , burung , lalat nd die mesti suruh aku kejar , Haiyaa , ini budak kecik kan !! tapy kalau aku tk kejar siap laa aku kene dgn die , Hihi , melalak tk habes habes , grr

satu hari tuhh , adik aku nampak bende terbang nd bende ue hinggap kt pokok , aku ingatkan ape , aku tengok laa , sat agyy aku nampak rame rame nehh cantik sangat-sangat !! warne purple , pink nd kuning , korang pernah jumpe rame rame mcum neh ? mesti tak pernah kann ! hehe

aku un berlari lari anak masuk dalam rumaa sebab nk hamik phone , aiyarkk ! sat agyy aku kua aku tengok adik aku da perambat butterfly ue dgn penyapu , sioooot kau adik ! start dari hari tuhh aku selalu tunggu rame rame tuhh datang nd aku harap die datang lagyy ;) raraa sayang butterfly , wink wink