Friday, March 25, 2011

ouhh CINTA :)

Hari ini pi ikot fikrie buadd kerja . hehehe . kesian tengok dea ramai tol customer deas ampai ta cukop tangan dibuatnye , dulu mase aku keje die yg kesiankan aku tp sekarang aku yang kesiankan dea :) penat dea kerje aku pula tak pernah paham dea , hurm , kenape la aku ta bolee memahami dea , tengok mat saleh-mat saleh nehh daripade td dtg ta benty-benty , wehh , tunang aku penat laa , paham ta weyh (!) macam nk jerit jep kt telinge dea ., takkan aku nk tolong dea kott , hurm , aku sayang MUHAMMAD FIKRIE SUME DEA SAYANG AKU SELAMENYE (!) 


sebelum nehh aku pernah tulis jugak yg si dia cinte terakhir aku tp ingin aku tegaskan kt cni cinte terakhir aku kt dunia sahaje n muhammad fikrie ialah cinte terakhir aku dunie dan akhirat :)) HOMAIGOD (!) kenape laa perasaan nehh datang secare tibe-tibe. aku nk sangat bagitahu 1 dunie macam mimpi bile aku dapat back together lagi dengan dea , mcm tak percaye jek sekarang nehh kan :)