Thursday, March 10, 2011

ILHAMI

kenape la jadik macam nehh ? tetibe hati aku macam gundah gelane semacam . perasaan aku jadik ta tentu arah , obviously , kenape eak ?? aku tetibe teringat balik kenangan lame dulu , aish , inilahh padahnye orang tua da pesan jangan nk bercinte time sekolah tp aku sendirik yg gatal . ini lah akibatnya . haihh . hilang semu fokus aku kt pelajaran . aku sendiri da pening kepale nehh . kenape laa bende macamnehh jadik . if aku belaja jek kan senang . ta payah nk pikir ape-ape kan senang . concentrate jek pade belaja mesti hidup aku ta susa . hurm.mengapekah jadik begini ? tell me wahai ahli blogger .

ini berkenaan pasal PTPTN pulak , duit da masuk tp aku macam tade perasaan . ati aku emg nk ke kuala lumpur tapi aku terpikir dengan wet PTPTN yang ta seberape tuhh buat hape lhaa aku pi sane. hurm . aku sendiri tengah bengong nehh memikirkan keadaan sekarang . aku nkbeli phone tp ta tahu nk beli fon ape . Ya Rabbi kenape laa hati aku mudah berubah . aku pelik dengan diri aku sendiri . aku tak pernah puas dengan diri aku sampai aku ta tahu ape yang aku nak sebenarnye eak ??