Wednesday, March 16, 2011

Hari Ini Dan Semalam

korang semua mesti pelik kan kan ;) kenape aku tetibe buadd title neh , semalam merupakan hari yang mencabar kesabaran aku sepanjang sem nehh , aku ase penat sangat dengan doc proc n ase nak nanges bile tande kertas kawan-kawan aku yg dapat zero.  ekotkan hati aku sedaye upaye nk tolong dorang untuk selamatkan dowg tp aku ta mampu , ape yg aku mampu cume bersedih n harap dorang akan buat yg terbaek nanti ;) aku emg berharap sanadd , n one more thing aku nk tegaskan, aku emg enjoyable orangnye n suke have fun ta kire bile-bile mase . tuhh la kelemahan aku as long aku 20 tahun nehh , selame aku hidup atas muke bumi nehh ta pernah sape-sape un sekat keinginan aku tp bagi aku bile aku study aku akan study betol-betol n bile aku nk enjoy tolong jangan kacau hidup aku bolee ta ? aku bukan ape, cume nk mntk korang paham aku n aku akan cube sedaye upaye paham korang . for the group members for meeting semalam, im sorry , aku akan cube buat yg terbaek next time .